Handels- og leveringsbetingelser

Leveringsbetingelser

DM Skincare leverer fra dag til dag.
Hvis du bestiller inden kl 1 5 – så fremsender vi samme dag. DM Skincare sørger for levering med DAO / BlueWater / PostNord til modtager. Rettidig levering forudsætter dog at DAO / BlueWater / PostNord overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos DAO / BlueWater / PostNord, vil dette tilsvarende forsinke leverancen.

Ved køb af varer med betalingskort, hæver vi ikke pengene før varerne sendes til dig.
Ved køb af foredrag og events, hæves pengene ved din bestilling og betaling i webshoppen.

Ved køb af foredrag og andre events, får du pengene retur, hvis arrangementet ikke kan gennemføres, fra vores side.
Du kan aflyse et betalt arrangement fire hverdage inden datoen, og få alle dine penge retur.

DM Skincare kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos DAO / BlueWater / PostNord.

30 dages fortrydelses på alle produkter

Der er 30 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen iuåbnet original emballage og isamme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer – se punktet ”Reklamationsret”.

Reklamationsret

DM Skincare yder reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles DM Skincare indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder DM Skincare returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

DM Skincare
Lykkebjergvej 26, Sig
DK-6800 Varde
Email: kh@dmskincare.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance, mails mv.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og DM Skincare har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

Personlige oplysninger

Ingen personlige oplysninger der registreres hos DM Skincare, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos DM Skincare.

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren.

I henhold til regnskabsloven, skal vi gemme oplysningerne i tre år, derefter sletter vi dem.
Den kommende EU-persondata forordnings krav, om øjeblikkelig digital sletning efter personligt ønske, vil vi overholde, når direktivet træder i kraft ved kommende Dansk lov.